به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ حسین پایمرد سرپرست بیمارستان به مناسبت هفته ملی جمعیت با شعار «ایران جوان» پیامی صادر کرد.
در متن پیام آمده است:
بنام خدا
هفته ملی جمعیت، فرصتی ارزشمند برای توجه دوباره به نقش مهم خانواده، فرزندآوری آگاهانه و آیندهسازی برای ایران عزیز است.
این مناسبت را به همه مردم شریف و خانوادههای گرامی تبریک عرض میکنم و امیدوارم با همدلی، مسئولیتپذیری و حمایت از بنیان خانواده، شاهد جامعهای پویا، سالم و جوان باشیم.
بیتردید سلامت مادر و کودک و تقویت فرهنگ فرزندآوری، از ارکان مهم پیشرفت و پویایی کشور است.
از خداوند متعال، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون همه هموطنان را مسئلت دارم.
حسین پایمرد
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت
