سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در پیامی هفته ملی جمعیت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ حسین پایمرد سرپرست بیمارستان به مناسبت هفته ملی جمعیت با شعار «ایران جوان» پیامی صادر کرد.

در متن پیام آمده است:

بنام خدا

هفته ملی جمعیت، فرصتی ارزشمند برای توجه دوباره به نقش مهم خانواده، فرزندآوری آگاهانه و آینده‌سازی برای ایران عزیز است.

این مناسبت را به همه مردم شریف و خانواده‌های گرامی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با همدلی، مسئولیت‌پذیری و حمایت از بنیان خانواده، شاهد جامعه‌ای پویا، سالم و جوان باشیم.

بی‌تردید سلامت مادر و کودک و تقویت فرهنگ فرزندآوری، از ارکان مهم پیشرفت و پویایی کشور است.

از خداوند متعال، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون همه هموطنان را مسئلت دارم.

 

حسین پایمرد

 

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت